آیا میخواهید پروژههای معماری خود را در سریعترین روش ها رندر و انمیشن بگیرید؟ تفاوتهای کلیدی بین کلیپ و اینتایر مووی میتواند به شما کمک کند تا از یک افکت یا ایده خاص در قالب چندین کلیپ یا یک ویدیوی کامل، بهرهبرداری بهینه داشته باشید. در این مقاله، به بررسی تفاوت این دو میپردازیم و اینکه بجای اینکه بارها یک افکت با تنظیمات ثابت رو برای سکانس های مختلف کپی کنید ، یکبار تنظیم و یکبار نتیجه را روی تمام سکانسها داشته باشید.
می توانید یک افکت را به تنهایی فقط روی یک کلیپ اعمال کنید.
جلوه هایی که به کل فیلم اختصاص داده می شوند برای همه کلیپ ها اعمال می شوند.
استثنای این قانون در صورتی است که شما نیز همان افکت را برای یکی از کلیپ های خود اعمال کرده باشید.
در این حالت، افکت در کلیپ جلوه ای را که به کل فیلم اختصاص داده شده است، لغو می کند.

نکته: داشتن افکت در کل فیلم به شما اثربخشی بسیار بیشتری در ایجاد پروژه می دهد. شما فقط باید یک بار افکت را ویرایش کنید تا در همه کلیپ ها اعمال شود.
توجه: تنظیم فاصله کانونی (focal) در جلوه دوربین دستی هنگامی که در کل فیلم استفاده می شود، فاصله کانونی (focal) یک کلیپ جداگانه را لغو می کند. و همانطور که انتظار می رود، اگر جلوه دوربین دستی به یک کلیپ اضافه شود، جلوه ای را که در کل فیلم وجود دارد لغو می شود.
Entire Movie
تکنیک سرعت در انمیشن
از من سوال میپرسید ، تفاوت استفاده افکتها در حالت Clip و Entire movie چیه؟ وقتی این تفاوت رو درک میکنید ، که بجای تکرار یک افکت در تمامی کلیپها ، با یکبار تنظیم اون افکت ، تاثیرش رو روی تمام کلیپها ببینید ، پس سرعت کار بالاتری رو تجربه میکنید.
ویراستار
نگین کریمی



هر قدم کنارت هستیم!
کرکسیون مستقیم با استاد
هیچ پشتیبانی بهتر از خود مدرس نمیتونه مشکلات شما رو رفع کنه ،پشتیبانی لومیون لند برای کرکسیون و رفع اشکال ، مستقیم با خود مدرس و بصورت اختصاصی انجام میشه ، انگار که شرکت در دوره های ما ، حس یه کلاس خصوصی رو داره.
“دلیل نتیجه بالای 80 درصدی ما اینه از اولین قدم ، کاملا خصوصی ، راهنمایی و کرکسیون حرفه ای رندرهای هنرجویان رو داشتم.”
Meissam Khosravi
